,
Ми в youtube

Ми в facebook

Ми в instagram

Ми в twitter

Ми в смартфоні

Наше опитування
Як ви вважаєте, чи потрібна нашій громаді бібліотека?
Так
Ні
Не знаю
Інше


Показати усі опитування
Архів новин сайту
Квітень 2024 (28)
Березень 2024 (40)
Лютий 2024 (41)
Січень 2024 (33)
Грудень 2023 (31)
Листопад 2023 (18)
«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Наша адреса:

Костянтинівська центральна міська бібліотека знаходиться за адресою:
85113 м. Костянтинівка Донецької області
б/р Космонавтів, 11
тел. /факс(06272) 6-16-70
e-mail: konstlib(dog)ukr.net

Літній графік роботи с 1 липня по 31 серпня: бібліотека працює с 10:00 до 18:00. Вихідні - неділя, понеділок.

Проїзд від залізничного вокзалу автобусом №1,2,6 до зупинки "Універсам"

Банківські реквізити бібліотеки:

Рахунок № 35425007003007
УДК у Донецькій області
МФО 834016
Код організації (ЄДРПОУ) 00183816

 

Форум
Фотоальбом
Оголошення


Ответить
 ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВІРТУАЛЬНУ ДОВІДКОВУ СЛУЖБУ
Nata Bibliograf
13 червня 2013 10:09
Сообщение #1




Репутация: 0
Группа: Журналисты
Сообщений: 1148
Регистрация: 22.03.2013
ICQ:--
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВІРТУАЛЬНУ ДОВІДКОВУ СЛУЖБУ
1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
1.1.Віртуальна Довідкова Служба (ВДС) ЦМПБ ім.М.Горького призначена для довідкового (у тому числі - довідково-бібліографічного) обслуговування віддалених користувачів, з використанням традиційного та електронного довідкового апарату бібліотеки, ресурсів Інтернет на некомерційній основі.
1.2. ВДС діє згідно із законодавством України.
1.3. ВДС розміщується в мережі Інтернет на сайті ЦМПБ ім.М.Горького.
1.4. Віртуальні довідки виконує та розміщує відповіді на сайті ЦМПБ ім.М.Горького довідково-інформаційний сектор.

2. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ

2.1. Доступність і безоплатність для всіх категорій користувачів.
2.2. Універсальність тематики прийнятих запитів.
2.3. Диференційований підхід до відбору запитів у залежності від характеру потреб та ресурсних можливостей користувачів.
2.4. Обов'язковість виконання прийнятих до роботи запитів та надання відповідей навіть у разі відсутності необхідної інформації.
2.5. Дотримання конфіденційності щодо персональної інформації, що надається користувачами.
2.6. Коректність взаємного спілкування.

3. ФУНКЦІЇ ТА ЗМІСТ ОБСЛУГОВУВАННЯ

3.1 Зміст обслуговування визначається статутом КЗК ”ЦСПБ”.
3.2 Попередньо користувачеві рекомендується здійснити пошук самостійно, звернувшись до довідкової інформації, посилань, представлених на сайті ЦМПБ ім.М.Горького, до електронного каталогу ЦМПБ ім.М.Горького.
3.3 У режимі off-line виконуються наступні типи довідок:
--Тематична - довідка, яка містить перелік документів (книг, статей та ін.) на певну тему;
--Уточнююча - довідка, що встановлює і /або уточнююча відсутні або спотворені елементи бібліографічного опису;
--Адресна - довідка про наявність та місцезнаходження запитуваного документа у фонді бібліотек, що входять до складу КЗК ”ЦСПБ”;
--Фактографiчна - довідка, яка містить відомості про будь-яку подію, явища, особи, організації тощо.
--Запити, що вимагають посилання на джерело інформації в мережі Інтернет.
3.4 Обслуговування здійснюється на базі інформаційних ресурсів, якими володіє ЦМПБ ім.М.Горького, у тому числі - довідково-бібліографічного апарату та Інтернет.
3.5 Результати обслуговування можуть бути представлені користувачеві в наступному вигляді:
3.5.1 текстова відповідь, доповнена посиланням на джерело інформації;
3.5.2 посилання на джерело інформації в мережі Інтернет;
3.5.3 бібліографічний список (не більше 5 назв).
3.6 У функції ВДС бібліотеки не входить надання віддаленим користувачам електронних документів з фонду ЦМПБ ім.М.Горького.
3.7 Обмеження в прийомі запитів:
3.7.1 не виконуються запити, які виходять за рамки компетенції ЦМПБ ім.М.Горького;
3.7.2 сформульовані некоректно;
3.7.3 не виконуються запити про порядок роботи бібліотеки, регламенти обслуговування та умови доступу до фондів ЦМПБ ім.М.Горького, оскільки ці відомості представлені на сайті бібліотеки;
3.7.4 не виконуються запити, пов'язані з роз'ясненням і тлумаченням законів і нормативних документів; з наданням готових рефератів, курсових і дипломних робіт; з рішенням математичних, фізичних та ін. завдань; з розробкою і виготовленням креслень, планів, схем і макетів;
3.7.5 не виконуються запити, пов'язані з наданням інформації розважального характеру (рішення кросвордів, відповіді на запитання вікторини, шоу і т.д.).

4. РЕЖИМ І ПОРЯДОК РОБОТИ

4.1 Запити приймаються протягом всього робочого тижня (вівторок - неділя) і виконуються в порядку їх надходження. У вихідні та святкові дні ВДС запити не приймає.
4.2 Робочою мовою ВДС, крім російської, є українська.
4.3 Відповіді на запити, прийняті до виконання, виконуються у строки, що не перевищують 2-х робочих днів.
4.4 Протягом робочого дня ВДС виконує фіксовану кількість запитів, обмежену технологічними можливостями служби.
4.5 Для своєчасного обслуговування віддалених користувачів форма ВДС кілька разів на день перевіряється бібліографом ДІСу.
4.6 Керування роботою по експлуатації ВДС здійснює зав.сектором автоматизації спільно з провідним бібліографом ДІСу, які організовують роботу щодо подальшого вдосконалення і розвитку ВДС, а також здійснюють диспетчеризацію, координацію та поточний контроль запитів/відповідей.
Перейти в начало страницы
Быстрый ответ Ответить
1чел. читают эту тему (гостей: 1)
Пользователей: 0

  Сейчас: 24 квітня 2024 08:31