,
Ми в youtube

Ми в facebook

Ми в instagram

Ми в twitter

Ми в смартфоні

Наше опитування
Як ви вважаєте, чи потрібна нашій громаді бібліотека?
Так
Ні
Не знаю
Інше


Показати усі опитування
Архів новин сайту
Грудень 2024 (7)
Листопад 2024 (12)
Жовтень 2024 (20)
Вересень 2024 (42)
Серпень 2024 (30)
Липень 2024 (37)
«    Грудень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Наша адреса:

Костянтинівська центральна міська бібліотека знаходиться за адресою:
85113 м. Костянтинівка Донецької області
б/р Космонавтів, 11
тел. /факс(06272) 6-16-70
e-mail: konstlib(dog)ukr.net

Літній графік роботи с 1 липня по 31 серпня: бібліотека працює с 10:00 до 18:00. Вихідні - неділя, понеділок.

Проїзд від залізничного вокзалу автобусом №1,2,6 до зупинки "Універсам"

Банківські реквізити бібліотеки:

Рахунок № 35425007003007
УДК у Донецькій області
МФО 834016
Код організації (ЄДРПОУ) 00183816

 

Форум
Фотоальбом
Оголошення

Пропонуємо познайомитись з комплектом книг Йоганнеса Іттена

   Костянтинівська центральна міська публічна бібліотека продовжує презентацію нових книг для творчих професій Видавництва ArtHuss, отриманих у подарунок.
   Хто такий Йоганнес Іттен? За що його поважають у світі мистецтва та дизайну? Чому навчають та які книги Іттена читати українською? Презентуємо книжкову мандрівку в світ мистецтва та дизайну Йоганнеса Іттена.
     Йоганнес Іттен (11 грудня 1888, Сюдер-Лінден — 27 травня 1967, Цюрих) — швейцарський експресіоніст, художник, дизайнер, викладач, письменник і теоретик (зокрема, теорії кольору), пов'язаний зі школою Баугауз. Разом із німецько-американським маляром Ліонелом Фінінгером та німецьким скульптором Ґергардом Марксом, під керівництвом німецького архітектора Вальтера Ґропіуса, Іттен був однією зі складових ядра Веймарського Баугаузу.
    Баугауз. Спочатку це вищий навчальний заклад, далі творче об'єднання архітекторів, дизайнерів та художників, а насамкінець відповідний напрямок в архітектурі та прикладному мистецтві, який належить до авангардизму в класичному модернізмі. 
https://www.wikiart.org/uk/yogannes-itten тут ви побачите картини автора

    Пропонуємо комплект книг Йоганнеса Іттена:
    "Наука дизайну та форми. Вступний курс, який я викладав у Баугаузі та інших школах"
   «Кожне заняття неповторне в ті найцінніші миті, коли вдається зачепити найпотаємніші струни того чи іншого учня, запалити їхнє внутрішнє духовне світло.
    Візуальний доробок мого життя видається мені набагато біднішим у порівнянні з тим, що відбувалося на моїх заняттях. Інтонацію, ритм, послідовність слів, час і місце, духовний світ учнів та всі інші чинники, що формували живу атмосферу занять, годі повторити. Та саме це невідтворюване якраз і сприяє креативній праці.
    Формат своїх занять я віднайшов інтуїтивно. Готовність учнів до навчання мене дещо розчулювала.
 Навчання, до якого прагне учень під впливом свого захоплення, — дещо протилежне до того, на що спроможні методично продумані уроки. Серед моїх учнів найкращими виявилися ті, хто обрав для себе власний, інший шлях завдяки своїй інтуїції.
    Саме лише показне мавпування чи повторення моїх методів не давало жодного ефекту. Водночас я цілком усвідомлюю, що мої знахідки не завжди були по-справжньому новаторськими. Вони були радше повторенням досвіду того, що колись надавало митцям основу для подальшої роботи».
    Ця розлога цитата вступу Йоганесса Іттена до власної книги на основі навчального курсу вповні розкриває його бачення навчання, ролі учня і вчителя, а також його пієтет перед творчою атмосферою школи. Це і є дух Баугаузу, який породив потужну хвилю мистецького пошуку й творчості та лишається одним із найяскравіших і найупізнаваніших явищ в історії дизайну. Тепер класичний підручник Йоганесса Іттена в українському перекладі надихатиме вас.
 
   "Мистецтво кольору. Суб’єктивний досвід і об’єктивне пізнання як шлях до мистецтва"
   «Чи існують для митця, який лише формується, та у сфері естетики загалом певні беззаперечні закони кольору і його правила, — чи, може, естетична оцінка кольору є лише вираженням суб’єктивної думки? Мої учні часто ставили мені це запитання, і кожного разу я відповідав так: "Якщо ви, самі цього не знаючи, можете створити шедевр із використанням кольору, то вам не потрібно нічого знати про ці закони. Якщо ж вам не вдається створити шедевр, нічого не знаючи про закони кольору, то треба працювати над знаннями".
    Навчання й теорія потрібні під час поверхової роботи з кольором. Коли ж ідеться про ґрунтовну роботу, то в гру вступає інтуїція, і все відбувається ніби само собою.
    Я ґрунтовно вивчав колір у великих майстрів і упевнився в тому, що всі вони володіли знаннями про нього.
     Наука про колір Ґете, Рунґе, Бецольда, Шевреля та Гельцеля була для мене надзвичайно цінна».
 
   "Елементи образотворчого мистецтва. Навчальне видання щоденника"
   Написати «Елементи образотворчого мистецтва» було б неможливо без свободи й незалежності, які Іттен плекав у своїй Берлінській школі, і без досвіду, що він його накопичив на попередніх етапах життя. Ця книга стала водночас і протоколом актуального викладацького процесу, і підсумком його 15-літніх мистецьких та педагогічних пошуків. Паралельне існування та переплетіння цих двох сфер, характерних для особистості Іттена, стає свідомим засобом вираження.
   Підназва «Щоденник» розкриває дещо важливе про структуру та ідею книги, якщо сприймати її за задумом автора: не буквально, а метафорично. Адже представлені сторінки — результат щоденної праці над принципами образотворчого мистецтва, праці, яка не завершилася з написанням щоденника. Тому ця книга не пропонує раз і назавжди досягнутих результатів, а унаочнює процес пошуку і знаходження, у якому ті чи інші теми знову і знову розглядаються під тим чи іншим кутом. Такий підхід відповідає розвитку Іттена, чий прогрес можна зобразити не чіткою прямою лінією, а радше рухом по спіралі.
   Тож знайомство з творчістю видатного швейцарського художника та педагога Йоганнеса Іттена, який вигадав кольорове коло та став засновником багатьох теорій кольору та форм, продовжуємо разом з бібліотекою.

 


 

 

 






Обсудить на форуме